Lax och potatis

Har precis käkat klart, det blev Lax,potatis och sås. Skit gott var det! Kom hem för en timme sedan från stan.

Elina och Jenny åkte samma buss och när vi kom till stan gick vi runt och tittade lite, Elina åkte hem nästan direkt. Jag och Jenny tittade vidare. Jag köpte present till Sara, ett pulver till håret (underbart bra) men svindyrt. Sedan köpte jag ett par mysbyxor för 50 kr. kunde inte låta bli att köpa dem, dem var så sjukt sköna. Jag köpte även melon och fruktsoda. som jag ska ha till drinken. Det blev ingen fläkt, fick lite ångest när jag upptäckte att jag knappt hade några pengar kvar, haha! men jag ska nog köpa en sådan sen endå. Ikväll så blir det nog att åka in till Gränby med mamma och sen titta på Bälinge trollen tror jag. Blir det inte det så cyklar jag nog ner till Lännaborg och tittar på Hinden. Så fotboll blir det garanterat.

Jag känner mig helt slut i kroppen efter stan, så egentligen orkar jag inte åka med mamma, men jag vill titta på fotboll så det får nog bli så endå. Nu ska jag byta om och sen får vi se hur det blir. Puss och kram




Lill tjejen :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0