Hola!

SItter hos jenny nu igen, som jag gjorde igår också när jag skrev inlägg. Igår så spelade vi match då som sagt, och den vann vi. Så jävla skönt! Åkte hem och sov typ, sen idag så var det tänkt att jag och jenny skulle åka in till stan och gå och titta på bilar, men det spöregnade när jag vaknade så jag skickade sms till henne och frågade om vi skulle skita i det och hon var inte sugen på att åka in heller, så vi struntade i det. Men ikväll så är det dags. Jag kom nyss hit och vi lyssnar på musik och har det nice. Ikväll blir det som sagt först middag här, vi ska göra tacos. Sen tar vi bussen in till stan och ska nog åka Van med Poppe och dem. Sen efter så får vi se om jag åker med till Motorgårn eller om jag åker bussen hem. Får se hur det blir. Nu ska jag Tagga till lite, är lite slö. kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0