Hej värdelösa söndag

Idag är det söndag och imorgon är det skolan. Fyfan jag vill inte att den här sommaren ska ta slut. Jag har sagt det förut och jag säger det igen. Den här sommaren har varit helt underbar. Tyvärr är den slut och jag kommer väl antagligen inte umgås med en del som jag umgåts med i sommar, synd. Underbara människor. Jag har haft det så underbart bra. När jag tänker tillbaka på det så känns det nästan inte som det har hänt, det känns som en dröm typ. För just nu känns ingenting sådär bra som det har gjort hela sommaren. Men det är så det är nu när det är skola igen, tillbaka till det vanliga livet. Usch..

Igår så var vi ju hemma hos jenny först, Fredrika kom dit och vi började laga mat. Efter ett tag så kom Elina och Sandra. Vi hade det trevligt ett tag, sedan blev det lite tråkig stämning tyvärr, men vi fixade till det och hade kul. Vi åkte in till stan, satte oss på en trappa och tittade på bilar, efter ett tag kommer min bror och sätter sig där han med. Efter ett tag så träffar jag mamma och pappa. Vi gick runt, hade kul sen åkte vi Van ett tag, jag gick till Elina,Sandra och Isis. Jenny fortsatte åka van. Efter ett tag så gick vi och träffade Hubbe vid Bj, stog och snackade med honom ett tag, det blev max efter det och sen kom Robin och dem tillbaka med vanen och hämtade mig. Vi åkte till gårn och skulle kolla läget, men det var så lång kö så vi drog igen, hem till pontus och lämnade vanen. Robin, jag, micke och jonas åkte hemmåt, lämnade av micke och plockade upp haci och ersson på vägen. Fick skjuts hem och sen var det sova.

Idag är det match, måste ladda ordentligt nu. Det är B-lags match så jag hoppas jag får börja på sidan. Finns risk att jag inte får det, ddet finns inte så många backar. Nu ska jag fortsätta titta på tv. Och njuta av min ensamhet (not)

Elina, du vet att jag finns om du vill prata eller bara garva åt nått. Det är bara att ringa, and you know it. <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0