Hårigt

Det gick fort att hjälpa mamma, eller jag gjorde inte så mycket om jag ska vara ärlig, jag fick äran att göra mat istället. Det blir korvstråganoff. Ska börja göra den om en halvtimme ungefär. Tar inte så lång tid.

Jag har tyckt hela dagen idag att mitt hår har växt för mycket, det blir så när man har så kort hår. Eftersom jag har så kort på sidan så blir det långt på två röda sekunder, nej men så fort det växer tre miillimeter så syns det. Så jag tog fram saxen och rakapparaten och kirrade till det, så det blev hår överallt. det kliar på mig nu också. Det blev bra, syns inte så mycket, bara att det är lite kortare, det är inte jämt. Men det spelar ingen roll. Det är endå ingen som ser det. möjligtvis min moster när jag ska dit och färga håret sen. Men frågan är om jag inte ska göra det själv, det kommer bli ganska dyrt annars eftersom jag måste klippa mig ganska ofta, nu kan jag i och för sig nästan göra det själv, men endå, det lär kosta lite och då spelar det kanske ingen roll om det är bra för håret eller ej, jag klipper ju endå bort det nästan direkt. Vi får se hur det blir med den saken. Om jag ska in till stan imorgon och träffa Kusin Ollebolle, så ska jag kika in där och beställa tid, eller bara snacka med henne om hur jag ska göra, och sen köpa schampo åt mamma. Antingen ska jag in till stan och träffa henne eller så blir det i Bälinge.  Tjing så länge
 


Vet att det ser ungefär likadant ut som förra bilderna, men det är skillnad på hur det såg ut innan, sjukt hur fort hår växer. Fast man märker det ju inte på samma sätt när man har långthår.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0