Gränby och Fotboll

Ja vi åkte ju som sagt till Gränby efter maten, vi kollade på skor till Jakob bara och köpte lite godis och åkte till Bälinge och kollade på Bälinge Trollen - Söderfors. Sara, Nicke, Oscar, Maria var också där. Trollen vann med 4-2 till slut, med lite tur. Söderfors hade bra chanser dem också. Efter det så åkte sara med oss hem, jag körde. Vi släppte av henne och åkte hem. Nu sitter jag här i mina nya mjukis byxor, skit sköna. Jag kollar på 500 kg klubben, helt sjukt hur stora en del är. Hur kan man bli så stor. VIssa kan knappt andas själva, och endå så käkar dem som galningar. En del kan inte gå själva heller. Och dem vill inte göra någonting åt det. HELT SJUKT. dem kan dö vilken sekund som helst. Men det är deras liv och det är synd att dem inte vill göra nått åt det och bli frisk och kunna leva ett normalt liv.

Jag undrar ja vad jag ska göra imorgon. Vi får se hur det blir. Nu ska jag fortsätta titta på det här. Hejsvejs


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0