Fullt upp hela dagen

Ja idag har jag haft fullt upp hela dagen, vaknade sju och gick upp och packade fotbollsväskan och käkade frulle. Åkte iväg till Sara vid kvart i 8 och åkte med Emil och de andra till Ottarsborg på cup. Väl där fick vi vänta en liten stund innan de andra kom. Vi gick och böt om så småningom. Vi hade våran första match klockan tio. Vi vann den med 5-0 bra jobbat! Sen andra matchen gick dess värre inte lika bra och den förlorade vi med 4-0 tror jag. Sen så var det bara en match kvar och gissa vem som får stå i mål? Amanda Grahn!!! haha.. jag var väl inte så värst bra men jag hade glömt hur kul det är att göra en bra räddning. Inte för att jag gjorde så många kanske. Men endå, aja vi förlorade iallafall den också med 2-1 , bra genomförd cup iallafall. Efter det så åkte vi hem och då böt jag om och gick ut och sprang, jag tänkte endå att jag skulle hämta min cykel hemma hos dommarheds. dit är det nog 5 km, så jag sprang nog 3.5 och gick 1.5 totalt,  sen när jag hämtade cykeln så tog jag långa rundan hem , och den är ju 9 km, så det blev en hurtig dag idag, mycket skönt. Ska nog kanske ta cykeln till Lännaborg imorgon och springa spåret. Skit skönt när man väl är ute och har kommit in i andra andningen faktiskt. Efter det så duschade jag och började göra mat, för klockan var en då halv sex då. Jag och mamma satte oss och kollade lite på Blocket  och vi hittade en typ byrå som jag kan ha tv:n på plus en hylla som jag tänkte ha under spegeln sen. Båda sakerna för 200 kr. Ganska värt! Sen så åkte jag och mamma och övningskörde lite i Börjetull, sen så åkte vi hemmåt och vi tog bälinge vägen hem och jag körde ifrån Golfbanan, gick galant! Så nu sitter jag här med min bror och min kusin och kollar på tv och tänkte att jag skulle be om hjälp att bära upp byrån, eller om jag fixar det imorgon istället. Mycket möjligt att det blir så. Fast det lär bli imorgon kväll isåfall för vi är tillsagda att stå på loppis med en massa skit saker från mormor, haha! men det kan nog bli mysigt tror jag, jag tycker om loppis. Hoppas bara att vädret är bra, annars är det bara drygt om det skulle vara skit varmt eller om det skulle regna, men det blir nog bra.

Har så grymt ont i ögonen, fast jag har haft glasögonen både igår och idag, hmm! mysko. Får se om det kanske släpper. Men det kanske är för att ögonen inte är vana vid dem, har inte haft dem på skit länge. Nej, nu ska jag gå och käka nått tror jag, funderar på att baka nått. Det verkar endå som det blir en lugn kväll. jenny verkar inte vilja svara på mitt sms ;) haha! bye bye vi hörs


Kommentarer
Linn

Hon är hos pontus mamma jusst nu, hon glömde mobilen hemma ;)

2009-08-01 @ 20:57:36
URL: http://linnlandberg.blogg.se/
jennythepenny

precis,jag glömde mobilen hemma,därför det tog sån tid innan jag svarade :)

2009-08-02 @ 14:47:36
URL: http://somjagvill.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0