Fredag idag

Igår så åkte jag somsagt in till stan, jag åkte hem till Olivias pappa och träffade henne, vi lagade lunch och satt och snackade en massa. Riktigt kul att träffa henne och prata om allt som hänt. Kom fram till att vi känner ungefär lika när det gäller killar. Tänker inte gå in på nått mer om det, men när vi pratade så kände jag igen mig i det hon sa. Vi gjorde inte så mycket mer hemma hos henne, satt och snackade mest, drack lite kaffe och så. Sen när jag skulle hem så skjutsade hennes pappa mig till bussen. Tog bussen hem och mamma kom och hämtade mig, jag sprang in och bytte kläder eftersom vi skulle åka och kolla på fotboll. Jag träffade på Camilla och Emma där mfl. Satt och hade skit kul, så jävla roligt att vara med Camilla för hon är verkligen knäpp. Vi kom fram till att vi skulle starta ett cheerleading team och vara paus underhållning. Det skulle nog gå skit bra, haha! Efter det så skjutsade mamma mig till Jenny. Isis och Mickis var här också, jag hann inte vara här så länge förns mickis skulle hem så vi följde med henne till bussen, efter ett tag så åkte isis också hem. Jag och Jenny satt och tittade på Parodi på videobloggar, det var nå så jävulskt kul. Skrattade som aldrig förr. Sen var det dags att sova, och nu sitter jag här framför tvn medans Jenny är duktig och plockar undan i köket. SKa väl åka hem om någon timme kanske, ska hem och ladda ordentligt för matchen ikväll. Käka något gott och ordentligt.  Tjing så länge


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0