Fotboll

Just nu sitter jag med min bror och kollar på A shot at love, eller det tog precis slut. Vi har varit och kollat på fotboll. Albins lag spelade så vi tog en tripp till skuttunge och kikade. Har inte gjort så mycket mer än så, börjar känna mig bättre i kroppen och så, men så var det igår också. mådde inte så bra på morgonen, och under dagen. Sedan på kvällen så började jag må bättre, och så har det varit idag med. Men jag ska nog endå inte vara med imorgon på matchen. Ska inte åka till Niccole och Emil iaf, åker dit någon dag nästa vecka istället. Nej nu ska jag nog ta något att äta. Och sen komma i säng lite hyffsat, undrar vad man ska göra imorgon? får se vad som blir av.. pusshejs


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0