Dåligt dåligt...

...uppdaterande här. Det är som jag sagt förut, när man slutat blogga så kommer man in i en ond cirkel och slutar helt nästan. Menmen, det finns inte så mycket läsare ändå, så det spelar ju egentligen ingen roll ;) . Just nu sitter jag och kollar på¨Pål Plutt på Barnkanalen, haha! Väntar på att åka till bussen om en halvtimme.

Vad har hänt i veckan då! Jo i måndags började skolan, jag mötte Niccole och Kian, vi satte oss vid Parkeringen utanför skolan och väntade på Isis, VI gick till skolan tillsammans, vi hade ju nya lokaler så vi packade upp bord och lite sånt den dagen. Ny rektor har vi fått också, hur skön snubbe som helst. Han är verkligen störtskön. Efter skolan blev det stan med Colle, kian och Isis. Gick runt och kollade lite och hade det bra bara, hur mysigt som helst! Tisdag,Onsdag,TOrsdag, Har bara rullat på, hhar inte gjort så mycket särskilt. Jag tränade i måndags och onsdags. Har haft lite lektioner, vi började med dem i tisdags.

Ikväll är det Käk och bio med Isis och Jenny, ska bli skit mysigt. Imorgon ska vi åka till Mickis och grilla lite! kommer bli myspys! Ha det bra alla underbar!

I'm so much better then you.. HAHAH


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0