Äppelpaj hos Isacsson-Säfströms

Idag åkte jag med bussen till Niccole, Emil och lille Kian, var där och bara tog det lungt, började göra äppelpaj. Sedan kom Colles mamma, som var super trevlig :) . Sen så käkade vi paj, gick och handlade lite och kikade på film och bara tog det lungt. Det var hur mysigt som helst, sen så tog jag bussen hem runt halv sju. Tack för en mysig dag! Nu är jag hemma och käkade middag för ett tag sedan, satt och pratade lite med min mamma. Hon är bäst! hon är verkligen den som är min bästa vän, även om det inte alltid är så, så är hon den som alltid finns där och ställer upp! Tack <3 har inte gjort så mycket mer, bara suttit och pratat tills hon behövde gå ut och hjälpa pappa med silosen. Nu ska jag gå och göra nått annat. Är less just nu! bye bye


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0