19 augusti

Tjabbatjena! Imorse vaknade jag först runt sju och hörde mina bröder utanför, först tänkte jag " vafan är klockan, måste jag gå upp nu?" men seen! ja då såg jag att klockan var sju och jag kunde sova två timmar till. Fan va skönt det var.. JAg kände hur jag log när jag somnade om igen. Jag gick iallafall upp sen och tog en dusch och käkade frukost. Nu väntar jag  på att mamma ska bli klar så vi kan åka sen, det blir jag som kör. Mamma tycker inte om när jag ska köra eftersom hon gärna vill köra själv, egoist kallar jag det! Haha. Nej nu ska jag stänga ner den här saken och dra vidare till Bälinge. ha det bra idag så hörs vi kanske senare. Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0