Träning och nu sova

Träningen gick bra, tejpade skavsåren och det gick finfint, det var bara löp idag i princip. Märkte efter ett tag att jag fick svårt att andas.. skit jobbigt det högg typ i bröstet. skit obehagligt. Så jag gick av och så började det gå över, så jag var med en stund på slutet också. Vette tusan vad jag har fått för sjuka, ont i huvuddet varje dag, fast det är inte värsta sortens huvudvärk utan det är lite sådär i bakgrunden. Skit jobbigt. Efter träningen blev det ordentlig stretching, och när jag kom hem fick jag massage igen av mammsen :) . Hon tycker jag har jätte mycket muskelknutar så jag ska gå till en riktig massör tror jag.

Imorgon är det sista dagen på den här veckan, yes! det ska bli skönt, men jag kommer en då inte kunna släppa allt plugg.. fyfan.

En glad nyhet är ju det iallafall att det inte bara var jag som inte ville träna på fredag klockan ett så den blev inställd. YES! men vi fiick eget ansvar att träna själva, och det ska jag göra men kanske inte klockan ett.. hehe! Nej nu ska jag krypa ner i sängen och sova. Måste åka tidiga bussen imorgon, eftersom det är en viktoria dag. hejsvejs


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0