Tränat hårt

Japp det är precis vad jag har gjort,för att tänka på något annat ett tag.

När jag och mamma kom iväg till stan för att hämta lite böcker kommer jag på att jag glömde nycklarna JIPPI. Men jag tänkte att rektor Anette kanske är där, men icke sa nicke, hon var sjuk. Så det var bara till att sätta sig i bilen igen, och vi for iväg för att hämta jakob m. klasskompisar. För de spelade skol dm, så vi hann kolla på en match också, riktigt duktiga må jag säga, för att bara ha en riktig innerbandy spelare i laget. Sen så åkte vi hemmåt, och min huvudvärk hade släppt som tur var. Hem käka middag och sen iväg på träning. Kom i och för sig lite tidigt för jag hade ingen skjuts så jag åkte med ett par andra som sskulle på dommarkurs. Så jag fick vänta i 45 minuter, men vad gör det då. Sen hem och kolla på andra avenyn, nu ska jag alderles straxt sova men först måste jag kolla vilken buss jag ska ta imorgon, vi ska till viktoria brandstation och då måste jag ta en tidigare buss.. suck! Jaja.. sovgott



Kommentarer
anna

Och NÄR ska vi leka då???? Haha :) <33

2009-04-23 @ 11:31:12
URL: http://nets.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0