Torsdag

För att citera en god vän " nu var det länge sedan jag uppdaterade " haha :D

Igår så hjälpte jag mamma och städa lite, jag städade även mitt rum, så nu är det finfint. Jag bakade lite också, för vi fick gäster igår kväll eftersom jakob fyllde år. Jag blev även uppvaktad av helena och johan, jag fick glas och en tillbringare, de va skitfina.

Idag så vaknade jag, gjorde inte så mycket. Senare på eftermiddagen så åkte jag och Fredrik hem till honom, han duschade och sen gick vi in till hans farmor och farfar och käkade mat och kollade på kort sedan Fredrik var liten :) , vi fick även ett varsit påskägg av dem. Sen så kom Persson. Fredrik satte igång och bytte däck på s80:n och sen så åkte jag Fredrik, Persson och Fredriks farfar till Stockholm för att kolla på en bil till Fredrik. Det var en 940 som vi kollade på, den var skitfin men det var lite små bulor här och där. Men han skulle fundera på det och ringa imorgon. Nu ligger vi här och han har 39.4 graders feber, och jag känner mig inte så pigg jag heller.

Imorgon så ska vi till kusinerna Alenvall, för Elvira fyller år och på kvällen skulle jag egentligen på träning men det blev inte av, så det blir nog lite handling och hämtning av ellos grejerna. nu ska jag försöka sova :) godnatt




Fredrik Johansson som liten  <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0