Tisdag

Ligger här i sängen och funderar på att gå ner och ta något att äta, jag känner mig helt mördbultad i kroppen efter träningen, även om vi inte gjorde nått särskilt jobbigt, vi spelade bara en massa sporter, men endå. jag har hur ont i knäna som helst, de mesta är från träningslägret fast jag fick ont igår också. Så jag tror att jag skippar träningen idag och låter svaksåren och kroppen vila lite. Idag tror jag att det blir lite pluggande, jag tänkte beta av listan med någonting. Sen får vi väl se vad som händer.



En klok ung man sa till mig en gång att man måste tro för att lyckas, bara för att man tror så behöver man inte tro på gud. Utan att det bara är viktigt att tro på sig själv, och att man kan lyckas. Då kommer man långt här i livet.
Och nu har det fått mig inse att tro är viktigt.


Ha en bra dag allihopa!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0