Tisdag och snart ledigt i några dagar

Jag är inte så duktig på att uppdatera mig här, men jag orkar faktiskt inte skriva en massa. jag har haft ont i huvudet i drygt en veckas tid nu, och det är inte det skönaste. Igår kväll fick jag massage av mamma och det var riktigt skönt, hoppas att jag kan få det ikväll också efter träningen, det skulle vara skit skönt. Hon sa att jag var knölig så det var inte så konstigt at jag hade ont i huvudet. Skrev prov idag i vård och omsorg, inte det lättaste men det gick nog vägen kan man hoppas iallafall. imorgon är det matteprov som gäller, efter det blir det stan med mamma och sen ska jag sova hos jenny. Mys :D . vi var på en föreläsning idag om rasism, Hon hette Zinat och det är hon som spelar mamman i "se upp för dårarna" hon är förlovad med Tomas Dileva. Hon var sjukt duktig, skit skön tjej. Det var iallafall skit kul att lyssna på.

Fick reda på igår att onsdagsträningen är flyttad till Fredag klockan ett?! Varför då, undrar jag då. KLOCKAN ETT! kul att man måste anpassa sig efter träningen när man ska festa. Nej det är tumme ner om ni frågar mig. ISIS, får man göra så, tror du? hahah!


På torsdag ska vara en bra dag, inget ska få förstöra min dag då. Då läggs allt åt sidan och jag ska bara vara med en massa underbara människor och skratta och vara glad hela dagen! :)

Linn, imorgon kan vi pilla på min blogg om du har tid. Den måste fixas lite.. :)

Nej nu ska jag räkna lite matte, puss på er!






Kommentarer
Linnsan

Joru , det kan vi :). men kommer ju hem efter nio någon gång ;D du kanske inte är uppe då ? ;)

2009-04-28 @ 17:03:59
URL: http://linnlandberg.blogg.se/
Amanda- till linn

jorå, det är vi nog :P vi ses imorgon!

2009-04-28 @ 17:07:34
isanfisan

nää, man får nog inte göra så, hahhaha! :D yes, på torsdag så släpper vi alla bekymmer <3

2009-04-28 @ 19:14:22
jenny

ja,det kommer bli mys :)

och som sagt,på torsdag ska vi ha kul! :D

vi skiter i allt det deprimerande :p

puss påré!

2009-04-28 @ 20:00:37
URL: http://somjagvill.blogg.se/
Amanda

Till mina underbara vänner isis och jenny:

Vi ska ha super kul, japp allt deprimerande släpper vi.. :D :D puss på er!

2009-04-28 @ 22:51:06
URL: http://amandagrahn.blogg.se/
isanfisan

puss till en av de bästa vännerna som finns!

2009-04-29 @ 00:29:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0