Filmkväll

Sitter här framför tv:n och kollar på myrornas krig, orkar inte gå och sätta i scartkabeln på baksidan, Jag jenny och Isis har kollat på fröken Sverige, och så måste man byta scartkabel ibak, nu kom isis och jenny in efter rökpausen, så nu ska vi kolla på en ny film, vi har även hunnit med och kollat på Pearl Harbor, sjukt bra film. Idag har jag inte gjort så mycket, jag och mamma åkte till Björklinge och kollade på ett par råttor, :):) och  jag bestämde mig för att ta med flickorna hem. Så nu har jag två tjejer på mitt rum. De är jätte snälla och keliga, fast den ena är lite räddare, så det är bara lägga på ett kol och tämja henne lite mera. De heter Vera och Alva :) Nu har jenny satt på en ny film, så nu har jag inte tid att skriva mer, hejdå :) 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0