Skolan

Sitter i skolan nu och har vård och omsorg och skriver om människans åtta åldrar. Det är faktiskt ganska intressant men det är skit svårt att skriva om, men jag ska skriva mer om det när jag kommer hem, idag har jag ingen träning så idag blir det en massa pluggande, Och det ska jag fan göra också, jag ska inte hitta på nått annat att göra, efter pluggandet ska jag nog kanske ta en promenad, cykla eller gå ut på en promenad. Fast det får vi se hur det blir.

Inatt så gick det inte så bra att sova, för Vera och Alva ville ju inte sova, så de levde om och sprang och klättrade, så de fick stå ute i hallen inatt, jag kände mig skit taskig när jag ställde ut dem, men de levde dagen efter med så det gjorde inget. Vi får se hur jag gör inatt ifall de får stå kvar, eller inte. Fredrik är ju livrädd för dem så han kunde inte sova bara därför. nej nu har jag inget mer att skriva, Hejsvejs


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0