Sista dagen på lovet

det känns lite surt att det är sista dagen på lovet, men nu är det inte så långt kvar till sommarlovet. Jag vaknade runt elva idag av att Alva var uppe och sprang i buren, medans Vera sov som en stock, haha så jag tog upp alva så hon fick ligga och mysa med mig i sängen. Det var ett jäkla liv på de två igår kväll, men jag hade inga problem med att sova. De där två djuren är verkligen charmiga, för mamma tyckte inte om dem ibörjan men nu börjar till och med hon tycka lite om dem, samma sak med isis, när hon kom tyckte hon inte om dem, men nu är hon kär i dem. Jenny hon tyckte om dem från första början, hehe! Det var därför hon fick bli gudmor HAHA!!

Idag ska jag försöka plugga lite, Sen runt klockan två ska jag och Sara kolla på Skuttunge herrar när de spelar i Askarbäck, så jag ska ta fram cykeln för första gången i år. Senare ikväll så är det träning PÅ GRÄS!!!!! Det känns verkligen att jag inte har tränat på en vecka för jag har skit ont i knät, det är helt sjukt hur det kan vara så, att man kan få ont i knät av att INTE träna, vi har ju varit och kollat det hos farbror doktorn och han säger bara att det växer bort, menmen det är bara att bita i hop och hoppas på att det växer bort.

När skolan börjar ska jag verkligen ta tag i allt som ska göras, eller jag hoppas att jag gör det iallafall. Det blir faktiskt inte så lång skolvecka, för på onsdag ska jag ta ledigt, för jag ska åka till stockholm och sitta modell åt moster, haha fan va tufft det låter, "sitta modell" aja jag ska iallafall få färga håret. Sen på Fredag ska jag sätta in p-staven, om jag nu har fått mens då vill säga, fast jag blev lite skrajj faktiskt när Therese i min klass tog ut sin stav för hon hade blödit i nästan ett halv år, eller hur det var, och hon orkade inte med det så hon tog ut den, så vi får väl se hur det går. Nej nu ska jag gå och ta upp bebisarna :P hejdå


Kommentarer
jenny

jag älskar att vara gudmor! hahhahhah ;D

2009-04-13 @ 14:44:17
till jenny

så bra, jag hoppas du trivs :D haha

2009-04-13 @ 21:37:29
URL: http://amandagrahn.blogg.se/
jenny

haha ja det är klart att jag gör! :D xD

2009-04-13 @ 21:42:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0