rubrik

Hejhejhallå!

Jag känner mig jätte tråkig som inte lägger upp bilder eller någonting. Jag har iallafall gjort lite skolarbete nu. Bravo! Idag har jag gått på stan efter en kort vistelse i skolan. Vi var på studiebesök på Apodosapoteket, och sen tillbaka för att ha lektion som vi missade och efter det så slutade vi. Så jag gick på stan för att egentligen bara köpa present till Albin, så jag gjorde det och sen så hittade jag ju såklart lite annat också. Jag köpte ett linne för 65 kr och en tunika för 129 en jacka för 199 och en sjal för 79 så det blev ganska billiga saker. Men jackan var ganska onödig eftersom jag har 7st sedan innan, men den var billig så jag köpte den :P vi har ju beställt grejer från ellos också och då fick man en jacka, så det blir den nionde. Men nu får det vara bra med jackor för min del. Jag hittade ett par skit snygga vårskor också, men det fick vara bra med det jag redan hade köpt, och dessutom så är de inte fina så länge, med tanke på hur det ser ut hemma hos oss. Pappa kom och hämtade mig vid bussen och vi tog en sväng förbi affären och jag sprang in och köpte grädde, vaniljsås och vindruvor för jag ska göra en tårta till min käre bror. Jag gjorde ju en tårta till praktiken när det var sista dagen och den blev skitsnygg om jag får säga det själv, så jag ska försöka att göra en lika snygg, för nu har jag grädde så det räcker iallafall. Jag måste börja kolla om allt är rent till träningslägret också. Måste börja packa också kom jag på och ta fram madrasser och sånt. Nu har jag inte tid med det här längre. Hej så länge :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0