Match och trött

Kom hem från matchen för ett tag sedan, förlorade dock med 5-2.. men de var inte så mycket bättre än vad vi var. De gjorde de två sista målen tätt in på slutet. Nu hade jag tänkt mig att sova en stund, och sen duscha.. eller duscha först och sova sen. har inte bestämt mig, men det är nog bäst om jag sover först för då blir jag pigg sen när jag duschar. Ikväll ska jag vara med Sara, det var ett tag sedan jag var med henne, det ska bli kul, får se vad vi hittar på för skojj :)

Sovgott så länge då.






 




So tell my love I'm leaving
I gotta find something to believe in
Tell my love I'm leaving
for the sun for the sun
A new day has begun...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0