Lördag och dags att sova..

Har nyss kommit hem från Sara, det var faktiskt inte så kallt när ja cykla, jag trodde att det skulle vara kallare än vad det var. Jag, Sara och Saras syrra Emma har suttit och kört galen panna, och då skriver man ett namn i pannan på den till vänster om en själv, och så ska man själv gissa vem man är, skit kul iallafall. Sen skrev vi historier och det var nog det roligaste på länge, vi skrev en liten kort snutt, och sen skulle de andra fortsätta utan att se vad det står  ovanför, haha en del historier hängde faktiskt ihop, aja det var skit kul iallafall. Vi ville ju egentligen göra ngt annat, men det blev inte så. Men det här var faktiskt också kul. Och nu ligger jag här i min ensamhet igen, och ska spela en till match imorgon, den börjar ett och det är samling halv tolv. Man kan ju hoppas att jag får i mig lite mer mat  än idag, det har varit skit konstigt enda sedan igår, att jag är liksom hungrig, men jag har ingen aptit till någonting känns det som, och när jag äter så känns det som jag ska spy.. Nu är jag jätte hungrig, men jag kan inte äta nått.. skit konstigt. inte kul heller. Nej nu ska jag försöka sova lite. Godnatt...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0