käkat och klätt på mig

nu har jag varit ner och ätit två mackor, det gick ju räätt bra, men fan så mätt jag blev. Nu har jag iallafall klätt på mig och ska åka med mamma in till stan för att hämta skolböcker. när jag öppnade väskan såg jag att det inte var en enda vårdbok med, och dem måste jag ha. Usch jag känner mig helt slut i hela kroppen, det är så jobbigt att vara sjuk, särskilt just nu när det är så mycket i skolan. Och det värsta är att vi får bara mer och mer saker att göra hela tiden, så idag måste jag iallafall beta av två saker för att ha någon chans att klara allt. Fyfan, man ska behöva plugga fast man är sjuk. Snacka om ångest, att man inte kan släppa det. Jag brukar till och med drömma om allt vi ska göra. Men jag är inte den enda som har så här mycket, alla andra i klassen har också lika mycket att göra. Lika för alla! nej nu ska jag snart åka, mamma ska duscha först. hejdå


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0