Helloo

Dåligt uppdaterande, jag har verkligen inte haft lust med att skriva här, men å andra sidan har det inte hänt så mycket heller. Men vi börjar väl från i Fredags, det var en väldigt slapp dag i skolan, skrev först nationellaprov diirekt på morgonen, det gick rätt bra, sen var det redovisningar på bilden och sen var det bara att göra klart ett litet arbete och sen fick vi gå, så vi slutade runt tolv. Jag gick ner på stan och mötte upp Jenny och Elina, vi gick runt och kollade lite. Sen kom Karin och joinade också sen blev det en hamburgare på max. Elina och karin drog sen så jag och jenny fortsatte, jag köpte lite småsaker, ett pas jeansleggings som jag är grymt nöjd med. När vi tyckte att vi inte behövde gå på satan längre så gick vi och köpte jordgubbar och satte oss vid bryggan, det var as mys. Vi ringde till Martin också och kollade vad han gjorde och han hade precis sllutat jobba så han åkte med mig  jennty och Ylva hem. Väl hemma hos jenny gjorde vi inte så mycket, käkade varma mackor. När vi ätit klart var det bara till att ta bilen in till stan igen, vi åkte till Jennys kusin Maria som fyllde 27, där blev det skratt och fika. Mycket trevligt. Sen kom mamma och hämtade mig där för hon hade varit i stan.


Lördag: Det var isis dag igår, hon fyllde 17 år. Dagen började tidigt, jag vaknade 06.10 och kunde inte somna om, så det fick bli att kolla på Arn. Sen runt åtta gick jag upp och gjorde frukost. Efter det åkte vi iväg på match i ottarsborg. Vi förlorade matchen med 2-0.. men det var inte så konstigt, vi har inte så bra heller. ÅKte hem, jag lag mig på balkongen och läste vård och omsorg och somnade, det blev ju att jag solade lite också eftersom det var så varmt igår :) Sen när klockan blev fyra så var det dags att göra sig i ordning för att åka till Isis, Väl där så var Sara,Fredrika,Elina, Mickis och Jenny. isis öppnade alla fina presenter och sen satte vi igång med att laga mat, det gick bra förutom att avocadon som vi skulle göra guacemole på var ungefär lika hårda som äpplen, och Isis hade ingen fungerande mixer, men då ringde Jenny till sin far som kom med deras mixer, men det gick inte så bra iallafall, men illa smakade den inte iallafall och det är huvudsaken. Vi satt ute och käkade mat och sen blev det en super god tårta, vi skrattade spelade lite kort, hade det as mys helt enkelt. Efter det så gick vi upp och sjöng singstar sådär lagom till att jag och Jenny blev lite övertrötta och det kan aldrig sluta bra, mitt lag förlorade hela tiden, fast det kanske inte hade något med det att göra, emn jävligt kul hade vi iallafall. Jag ringde till mamma efter ett tag och jag lämnade mysmiddagen med huvudvärk.. haha men en jävligt rolig kväll säger man ju inte nej till så lite huvudvärk får man tåla.


Idag: Ja idag är det Söndag, solen värkar skina. Jag ska plugga idag, fast först ska jag och Sara åka till skuttunge för att kolla på herrarnas match. Det finns inget bättre än att kolla på fotboll på en fin solig dag. Nu ska jag läsa lite medicinsk grund, vi hörs kanske senare :) Ha en super bra dag allihopa!


Kommentarer
jenny

hahha,nej det kan aldrig slutat bra xD

2009-04-26 @ 10:08:51
URL: http://somjagvill.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0