hejhej hallå

Jag är helt slut efter dagen, Åkte bussen in kvart över tio imorse, gick och köpte biljett och då efter ett litet missförstånd så fick jag veta att tåget gick 11.09 och inte 11.35 så då blev det lite brådis eftersom  jag skulle köpa sallad också, men snabb som är så hann man gå/springa till cupido och tillbaka igen på 7 minuter. Sen väl framme i Stockholm så satte jag mig på en bänk och käkade min sallad, jag var ju då i väldigt god tid. Sen traskade jag till Drottninggatan, det gick hur galant som helst. Och gick runt lite på stan och handlade lite presenter till isis och pappa. Sen en liten väska för 30 spänn och 5 hårnypor för tio kronor. Sen ringde jag till mosterHelena och hon och Ingela kom för  de hade käkat lunch, vi gick in och fick sätta oss och sen så började de prata om att de ville att jag skulle bli super blond, och det höll jag med om så så blev det. Efter en stunds väntande så blev jag iallafall blondare, och jag Helena och ingela gick lite på sta´n och kollade lite, sen tog vi tåget hem. Och när vi satt på tåget så ringde mamma och sa att det inte fanns någon mat hemmma så jag fick käka ¨på stan. Så jag traskade ner och började kolla lite och hittade en tröja för 60 kr, ett diadem för 39 kr, en kjol för 98 kr. och det fick bli middag på max, men jag käkade faktiskt morötter och drack vatten till, haha.. men jag tycker faktiskt inte om pommesfrites så mycket längre. Och innan jag åkte hem så sprang jag in på hemköp och köpte lite pellets till mina bebisar, det ser så tråkigt ut med bara kross som de får. Visst de får grönsaker också. Jag är iallafall super nöjd med dagen, det var varit super kul. Men nu är jag somsagt helt slut, så nu ska jag ta upp djuren en stund och sen kommer nog Fredrik in och sover här eftersom han hjälper pappa. Det var min dag det. Här kommer lite bilder, som jag vet att en del gillar haha. hejdå :d

    



Kommentarer
isanfisan

vilken härlig bild den sista med glajj-tröjan :)

2009-04-15 @ 22:32:33
Amanda

tack :D

2009-04-16 @ 00:38:56
anna

SNYGGING :D Du blev ju jätte fin stumpan!

2009-04-16 @ 07:43:15
URL: http://nets.blogg.se/
till anna:

taaack :D <3

2009-04-16 @ 11:54:25
URL: http://amandagrahn.blogg.se/
Linn :D

Jätte snyggt :D

Visst köpte du kjolen på H&M?, kollade på den här om dagen faktiskt ;)

2009-04-16 @ 18:53:18
URL: http://linnlandberg.blogg.se/
till linn

tackar, japp det gjorde jag. okej där ser man:P

2009-04-16 @ 22:42:54
URL: http://amandagrahn.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0