Hej alla underbara.. haha

Just nu sitter jag i skolan och har datakunskap, då brukar man oftast sitta här, fast nu kan jag faktiskt inte börja på det jag ska göra, vi ska nämligen göra en film, det ska bli skit kul. Men saken är den att jag har det som jag ska använda hemma, bilder och sådant. Men jag är inte riktigt säker på om jag ska göra det jag har tänkt, men det är det den här lektionen är till för att komma på ideér. Vi slutar klockan ett idag och efter att vi har slutat så ska jag sitta kvar med Isis och käka jordgubbar och skriva ner allt vi har kvar att göra, och sen ska jag nog sitta kvar på studiestugan och göra instuderingsfrågorna till vård och omsorgen, eftersom jag inte har börjat med det. Nej nu ska jag göra något annat. hejdå 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0