hej alla glada

Idag är ingen bra dag, jag vaknade med en huvudvärk som inte var av denna värld.  Jag fick tablett och nu har jag sovit till tolv, tänkte först att jag skulle in till skolan till efter lunch, men den ger sig inte. Får se då om jag tränar ikväll, antagligen inte om jag fortfarande har ont. Men jag ska nog med och visa mig iallafall. Aptiten börjar sakta komma tillbaka, det känns ju skönt iallafall. Fast det känns som jag blir mätt för ingenting nu istället, aja nått krux är det väl med det hela. Jag ligger här och funderar på om jag ska pallra mig in till skolan iallafall för att hämta vissa böcker, eftersom  vi är ute på viktoria imorgon och då kommer jag inte kunna hämta dem då heller, och vi har prov på tisdag så det känns som det är dags att börja plugga.. Men just nu ska jag gå ner och äta frukost. eller försöka iallafall. kram så länge...





I'm sorry, but I had no choice. I'm just sick and tired of everything. This was the only way. </3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0