fuck it....

HejHejHallå! Har plockat undan lite i rummet alderles nu, måste damsuga också, men jag orkar inte.. Är slut i kroppen. Mina små djur måste få rent i deras bur också. Men det kan inte ta så lång tid. Matchen gick inte så bra heller, vi förlorade med 2-0 men vi spelade inte bra heller. Det var inte ens kul att spela faktiskt. Men vi mötte nog deras a-lag och vi kom med u-laget plus några a-lags spelare. Och när jag ska cykla till samlingen, tror ni inte att jag ramlar då eller, jag cyklade utan händer som vanligt, och så kollade jag bort och så pang, sa det så var jag på backen haha... Sånt som händer tänkte jag och fortsatte cykla,  det gjorde jävligt ont i händerna, när jag kommer fram känner jag hur det rinner på knät. haha och det gjorde det också, det var fullt med blod. plus att jag skrapade utsidan av låret också. AJA! skönt är det inte iallafall.. jag lyckades iallafall käka en halv tallrik youghurt och ett halvt ägg imorse.. BRAVO! nu fick jag i mig en macka också. Vafan är det så här för? det är skit jobbigt... Jag är ju skit hungrig, men när jag äter så ryser jag ju i hela kroppen..... och känns som jag ska spy. usch, hoppas det slutar snart och att jag får aptiten tillbaka.. Nej nu ska jag försöka ta tag i något. hejdå



I'm just sick and tired

.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0