Dags att sova, bara en dag kvar i skolan

Efter vi slutat så gick jag och Isis och köpte jordgubbar och satte oss och skrev ner allt som skulle göras, vi kom upp till 14 saker. Sen efter det så började vi göra instuderingsfrågorna, vi gjorde knappt hälften, men en bit på väg iallafall. Sen efter det så knatade jag till moster och beställde klipptid, tycker det är dags att klippa upp det lite. Sen så gick jag till en djuraffär och köpte lite godis till mina bebisar, sen tog jag bussen hem. När jag kom hem käkade jag och sen fortsatte jag med instuderingsfrågorna, och jag blev klar. Bravo mig! Sen så har jag inte gjort så mycket mera, jag har haft fight med min minste lillebror och jävlar vad stark han börjar bli, jag vill inte bli svagast, men jag vinner fortfarande. Men jag var en då tvungen att träna lite efterråt.. haha! Nu ligger jag här och kollar på she's the man! hahah.. och ska snart sova, imorgon är det sista dagen i skolan på den här veckan, skönt! Veckorna kommer springa iväg och snart så kommer det vara sommar. Jag längtar! nej nu ska jag fortsätta kolla på film. Godnatt alla söta!
 


Kommentarer
anna

Nu är ditt hår riktigt snyggt! Blev ju kanon efter färgningen :) Jag tror det var tack vare du höll tummarna igår för mig som det gick bra! <3

Du får gärna smitta av dig lite av ditt pluggande på mig :D haha, dessutom är she´s the man jävligt rolig ! ha en bra dag gumman <3

2009-04-17 @ 07:30:05
URL: http://nets.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0